Phones

In ultimul timp incep sa imi placa din ce in ce mai mult telefoanele HTC. Desi sistemul Android este prezent pe mai multe telefoane, parca HTC-ul are ceva special. HTC Desire HD este forta, cred ca este telefonul perfect la ora actuala si as alege acest telefon in locul unui Iphone oricand, singurul punct mai slab am inteles ca este bateria care nu tine foarte mult. HTC au mai scos de curand si 2 telefoane cu buton special pentru facebook, HTC Salsa si HTC Cha Cha (cred ca au ramas fara idei de nume), care utilizeaza sistemul Android Gingerbread. Dintre ele, personal imi place Salsa. De curand a aparut un concurent serios pentru HTC, Samsung Galaxy S II, care utilizeaza si el Android Gingerbread si care este cica cel mai subtire telefon din lume.

Va las un review complet al telefonului HTC Desire HD(sursa http://www.engadget.com), pe care il recomand si pe care sper sa mi-l iau si eu in viitorul apropiat😀

Lasă un răspuns

