Deschidere ASE

Mai e putin si incepe facultatea. Din cate am inteles, la ASE deschiderea o sa fie sambata, pe 1 octombrie, urmand ca  luni, pe data de 3, sa inceapa cursurile propriu-zis. Eu nu am mai auzit de asa ceva. Nu vi se pare normal ca deschiderea sa fie pe 3, intr-o zi de luni? Astia mor daca pierd o zi de cursuri. Mi se parea misto la deschidere: vii, te revezi cu colegii sau ca boboc ii cunosti( sa fim sinceri, nimeni nu vine ca sa asculte discursul decanului sau mai stiu eu al cui). Mergi la un suc, o bere, asa chill. In fine..mi se pare doar ciudat asa sa se stabileasca deschiderea intr-o zi de sambata. Poate trec si eu..macar la o bere. Hai sa auzim de bine si multa bafta in noul an de facultate, ca stiu ca toti avem nevoie.

Sursa foto.

Lasă un răspuns

