Facebook update

Am observat ca cei de la facebook au mai adaugat un update. Acestia au creat niste liste cu care poti sa iti vezi news feed-ul pe categorii: prieteni apropiati, din liceu, orasul tau etc, avand optiunea de a-ti creea listele tale. Inca nu am facut acest lucru deoarece cele existente imi acopera destul de bine aria de prieteni.

Mi se pare o schimbare faina. Sa poti sa vezi noutatile ordonate frumos, dupa ce categorii vrei tu si nu toate aruncate laolalta. Din partea mea, aceasta schimbare este una binevenita!

Lasă un răspuns

