La tara…pustiu

Ieri am fost pe la tara sa-i ajut pe bunici la niste treburi. Dupa ce am terminat, am zis sa ma duc si eu la o plimbare, o tura de sat sa vad cine mai este pe acolo: absolut nimeni. Satul ala parca a ramas pustiu, deoarece nu am vazut nici o miscare. In afara de cativa bravi soldati care aparau populatia stand in barul satului, in caz de orice pericol, nu am mai vazut pe nimeni.

Imi amintesc cum era pe acolo acum cativa ani, cand eram mai mic si nu aveam cum sa nu ma intalnesc cu cineva daca ma duceam la tara. Mereu imi gaseam cu cine sa umblu, sa ma joc, etc…Si aveam prieteni buni acolo, foarte buni. Inca mai sunt, dar ma vad rar cu ei. Nu stiu…s-au schimbat vremurile, nici eu nu ma mai duc asa de des pe la tara, dar ma asteptam sa vad macar alti copii, mai mici, alte generatii.

In fine. Dupa ce am vazut ca e asa pustiu, l-am intrebat pe tataie si mi-a spus care e treaba: anul trecut, au avut loc in sat 70 de decese si s-au inregistrat doar 4 nou-nascuti, deci imaginati-va. Asta e, dar chiar imi pare rau sa vad satul ala asa.

5 comments

  1. 70 decese, 4 nasteri si mai adauga cati au plecat in strainatate la munca. Nu numai satele raman pustii, in viitorul apropiat o sa ramana in tara asta foarte putini :
    *politicienii
    *tiganii
    *patriotii (care vor crede ca mai pot face ceva)
    si hotii, dar cred ca i-am trecut primii.

Lasă un răspuns

