A inceput facultatea…

Ieri a fost prima zi de facultate si am constatat ceva: am lenevit toata vara. O singura data am fost la un fotbal, desi aveam in plan sa ma duc la alergat, sa inot mult, fotbal mai des etc. Ieri am observat ca nu mai am nici un pic de capacitate de efort deoarece nu am facut absolut nimic, doar am stat pur si simplu la un suc, o bere si am mers putin pe jos, desigur. Cand am ajuns acasa….eram rupt. M-am pus in pat sa ma uit la un serial si mi se inchideau ochii de somn.

Poti sa spui ca este cat de cat normal sa te simti obosit cand incepi facultatea/serviciul, dupa o zi plina de cursuri sau de munca, dar chiar asa sa nu faci nimic si sa fi obosit e cam ciudat. Partea buna este ca nu sunt singurul, colegii mei avand aceleasi simptome.

Sper sa imi intru in ritm cat mai repede, ca daca dupa o zi de stat m-am simtit asa, dupa o zi din aia plina de cursuri si seminarii…cred ca nu mai ajung acasa. Usor usor, poate ma apuc si putin de sport asa, cine stie😛

Lasă un răspuns

