Next phone

Gata, m-am hotarat. Urmatorul telefon va fi LG Optimus Hub sau LG Univa, cum se numeste la Cosmote. 400 de lei la abonament o sa coste. Eu zic ca e cel mai bun telefon avand in vedere raportul calitate/pret. Singurele lipsuri ar fi ca nu are blitz, camera secundara si nu suporta flash, dar la banii astia nici nu am pretentii. Am tot vazut review-uri si sunt foarte multumit de cum arata si de cum se misca. Are Android Gingerbread, are Gorilla Glass Display, procesor de 800 de MHz, mai mult decat necesar pentru mine care vine de pe un SE C905.

Lista completa cu specificatii via gsmarena si review video via telefonultau.eu.

Lasă un răspuns

