Oul Kinder

Cu toate ca suntem mari acum, cu totii ne amintim de perioada copilariei. Pentru mine, oul Kinder este un reminder al acelei perioade. Zilele trecute am fost la cumparaturi si plimbandu-ma prin magazin am vazut intr-un raft cateva randuri de kindere si mi-am zis ca trebuie sa imi cumpar unul neaparat. Nu mai mancasem de mult timp unul si ma asteptam sa nu mai aiba acelasi gust, avand in vedere ca, in timp astia au tendinta sa strice totul. Spre placerea mea m-am inselat, avea acelasi gust ca si in copilarie. In schimb m-a dezamagit jucaria, era o simpla figurina, un urs panda. Nu mai sunt ca pe vremuri, cand trebuia sa montezi jucaria, sa se puna creierul copilului un pic la contributie…

Toti au unele lucruri prin care isi amintesc de copilarie. La mine unul din acele lucruri, printre multe altele, este oul Kinder.

Voua ce lucruri va amintesc de copilarie?

5 comments

  1. Mie, personal, gumele Turbo mi se par a fii cel mai bun „reminder” al copilariei mele. imi aduc bine aminte cum mestecam toata ziulica, de dimineata pana seara si cum imi lipeam pe maini tatuajele frumos colorate. Mi-as dori sa mai simt acel gust al gumelor Turbo.

  2. Da, da! Chiar asa. Oul kinder era o placere de care aveam mereu parte in copilarie. Mereu o asteptam pe mama cand venea de la servici cu oul meu kinder. Era insa o problema…mereu imi cadeau numai masini. Eram asa de suparata. Singura jucarie de care am fost cea mai incantata a fost o fantoma care statea pe un scaun citind o carte. Era fosforescenta. O mai am si acum. Alt lucru care imi aduce aminte de copilarie este postul de desene „Fox KIds” care acum este „Disney Channel”. Il adoram. Ma certam cu mama pentru ca eu voiam sa ma uit la Mica Sirena, iar ea la telenovela. Alt reminder sunt pufuleti cu surprize. Pipaiam punga mereu sa fiu sigura ca nu castig aceeasi jucarie. Imi aduc aminte si de albumele acelea de abtibilduri cu pokemon de la cornurile Chipicao.

  3. Reminder al copilariei… hmm, pentru mine oul kinder pot spune ca imi trezeste o oarecare amintire insa nu la fel de puternica cum mi-ar trezi probabil (daca as mai gasi undeva) inimioarele acelea cu o ciocanitoare pe ambalaj parca, in care se gasea jumatate finetti cu ciocolata, jumatate finetti cu vanilie. La fel de bine imi aduce aminte de copilarie si mirosul gumei turbo, de fapt daca stau mai bine sa ma gandesc nu guma in sine imi aminteste de copilarie ci surprizele gumelor turbo.

  4. Pingback: URL

Lasă un răspuns

