Radio Guerrilla

In ultima vreme ascult la greu Radio Guerrilla, mai exact de cand baietii de la CTC au fost la Guerrilive. Atunci am vazut ca se promoveaza muzica buna si am inceput sa ascult. In permanenta se baga muzica tare, piese misto si imi pare rau ca nu gasesc vreun playlist, ceva..doar catorva melodii le-am aflat numele. Cert e ca mi se pare cel mai ok radio ca si muzica si emisiuni care se difuzeaza. Apropo, luni de la ora 19.00 este invitat Raku la Guerrilive. Foarte tare.

Click pentru e melodie tare descoperita la Radio Guerrilla.

Lasă un răspuns

