Ghinion

Cat de naspa este..sa astepti de ceva timp sa iti iei un telefon. Sa astepti sa termini cu sesiunea si sa ti-l iei cand te intorci acasa. Si in ziua in care te duci sa il cumperi, sa nu il gasesti in tot orasul. Tare, nu?

Se pare ca LG Optimus Hub, telefonul pe care in sfarsit ma hotarasem sa mi-l iau, dupa indelungi analize, ori s-a vandut destul de bine, ori nu prea a fost cerere pentru el si de aia nu il aveau in nici un magazin. La un Germanos mi-au zis ca ieri l-au dat pe ultimul, dar probabil au zis asa, ca sa nu para ca nu au unele telefoane.

Stiti sentimentul ala cand vrei ceva, astepti un timp sa ti-l iei si cand vine momentul asteptat….surpriza, nu poti. Exact asa ma simt eu acum. Si va trebui sa mai astept inca doua saptamani, pentru ca atunci ma intorc in Bucuresti. Greseala a fost ca am zis sa mi-l iau cand termin cu sesiunea, sa ma bucur asa din plin de vacanta. Nu m-am gandit si eu ca stau in Alexandria, unde cam toate magazinele sunt varza…asta e acum, astept.

Asa ca daca vreti ceva, nu mai stati pe ganduri. Ca dupa nu se stie…

Lasă un răspuns

