Relaxare

Am terminat in sfarsit cu sesiunea si m-am intors acasa dupa ce am fost sinistrat vreo 2 zile prin Bucuresti. Mai am sa aflu nota la o singura materie, in rest le-am luat pe toate si sper sa il iau si pe acesta. Sunt fericit ca nu am nici o restanta pana acum, dar am sentimentul ala ca pot mai mult viz-a-viz de note. Sunt ok, avand in vedere ca am invatat doar in sesiune si in timpul anului nimic, dar vreau sa schimb asta pe semestrul doi. Am auzit ca ar fi si cel mai greu din facultatea noastra. In fine, e bine ca am terminat, ca sunt acasa, ca e vacanta si ca am timp sa ma ocup de blog.

Maine e zi mare, blogul face un an si nu sunt multumit de cat am scris in acest timp…mult prea putin. Acesta o sa fie post-ul cu numarul 40, ceea ce este foarte, foarte putin intr-un an. Am neglijat acest blog luni intregi. Vreau sa schimb si asta la mine, pe langa ce am scris mai sus si pe langa multe altele. Si de data asta chiar vreau sa fac chestiile astea, nu doar sa le zic. Sper sa reusesc sa fac tot ce imi propun in noul an de blogging si in noul semestru de facultate, poate si o noua etapa din viata.

Lasă un răspuns

