Un an

Azi blogul meu a facut un an. Uitasem ca vine ziua asta, dar mi-am amintit ca l-am facut in februarie anul trecut si am cautat ziua in care am facut primul post. Se pare ca Valentine’s Day a avut ceva influenta asupra mea daca dupa doua zile mi-am facut blog(joke).

Nu pot spune ca sunt mandru de cum m-am ocupat de el pana acum. De fapt, daca as transfigura relatia intr-o relatie parinte-copil, probabil pana acum intra Protectia Copilului peste mine. Cifra oficiala a posturilor este 41, foarte putin intr-un an de zile, dar asta se datoreaza faptului ca l-am neglijat luni intregi, ceea ce nu vreau sa se mai intample in continuare.

De azi o sa incerc sa aplic regula lui Visurat, cea de 3 posturi pe zi. O sa incerc sa fac asta timp de o luna. Hope i make it!

La multi blogului! Si mie!

Lasă un răspuns

