Copilarie

Zilele trecute am vazut acest clip care mi-a amintit de copilarie. In special de vacantele de iarna de la bunici cand datul cu sania era in toi. Tin minte ca la inceput sania mea avea un spatar pe care puteai sa te rezemi, dar in felul acesta puteai sa te dai nu mai stand in fund. Deci l-am rugat pe tataie sa imi scoata spatarul ala de acolo ca sa pot sa ma dau pe burta si sa manevrez sania mai bine.

Noi ne dadeam cu sania la o vale, nu pe ulita si nu aveam in ce porti de vecini sa intram, dar aveam o fantana mare in care intram intentionat ca sa „simulam accidente”. Cateodata ne accidentam noi destul de bine, deoarece cimentul ala din care era facuta fantana era destul de tare…

Imi mai amintesc ca in spatele unor gradini se forma in lac care ingheta si mergeam acolo sa jucam hochei. Bineinteles, jucam cu coceni si cu vreo piatra ceva pe post de puc. Veneam ud leoarca acasa, dar nu ma interesa si ma uit la cum am ajuns acum. Daca ma ud un pic la picioare de la vreun lac, injur de mama focului.

Eh, vremuri.

Cred ca o sa ma apuc sa scriu din cand in cand cateva povestiri care mi s-au intamplat in copilarie, pe la tara. Poate chiar un mini-serial. Sa vad ce imi mai amintesc, ca sunt multe.

8 comments

    1. Buna „Florinel” ti-am citit povestioara legata de amintirile din copilarie si recunosc ca m-am emotionat la gandul ca, acolo m-am dat si eu cu sania si faceam aceleasi tampenii . de f multe ori sunt si eu nostalgica dupa vremurile alea, insa, ma-ntreb daca mai pot face ceva din ceea ce faceam atunci cu atata placere…., confortul de zi cu zi si-a pus amprenta asupra naostra iarasi la mine mai sunt si anii in plus. cu siguranta fetele mele nu pot sa inteleaga ceea ce povestesti tu sau eu, atata vreme cat ele n-au stat ude la picioare, niciodata…, atata vreme cat sunt cu noi de fiecare data ………s.a..m.d!
      Iti mai aduci aminte de verile petrecute, tot la bunici, unde presupun ca mergeai la scaldat in calmatui?
      noi am prins faza cu scaldatul si era excelent, chiar data in apa pluteau tot felul de chestii…………Ma opresc din scris pt ca trebuie sa ma apuc de lucru!
      te pup si sper din tot sufletul sa ne intalnim si in bucuresti( imi cer scuze ca pana acum nu am putu, imi este destul de greu cu fetele si cu prg de la sv).

      1. Buna, Co. Ma bucur ca ti-a placut povestioara si ca te-a facut sa iti aduci aminte de copilarie. Desigur ca si generatia mea se scalda in Calmatui, de la mic pana la mare, cateva ore pe zi eram acolo. Te pup si eu si sper sa ne intalnim curand. Pupici si pentru Cata si fete si bafta la servici!

  1. Copilarie, cea mai frumoasa perioada a vietii. Cred ca suntem cam ultima generetie care am mai prins vremurile cand copii se dateau cu sania si se jucau de-a v-ati ascunselea pe ulite la tara. Ma uit acum la generatiile astea ca nu au altceva in cap decat jocuri pe PC, facebook si smartphon-uri. Mi se pare trista situatia. Totusi, ma bucur ca am avut o copilarie frumoasa.

Lasă un răspuns

