Frizerii astia

Incep sa cred ca e adevarata faza aia de pe 9gag cu „How i see a centimeter” si ” How my hairdresser sees it”. Am fost mai devreme sa ma tund pe aici prin cartier, ca nu sunt genul de persoana sa merg tot orasul pentru ca „acolo tunde bine” si am dat de o tanti tinerica, deci nu pot sa zic ca e surda, nu intelege etc.

-Spune cum te tund!

-Pai prin parti un 4 asa si sus ma luati putin din foarfeca.

Ma ia prin parti cu masina si cand ajunge sus incepe sa bage foarfeca, da asa fara frica la modul Mihai Viteazul. Si din putinul ala cat ii zisesem eu sa ma ia, mi-a luat mai mult de jumatate din lungimea parului. E ok si asa, de obicei asa ma tund, mai scurtut dar avand in vedere gerul de afara, am zis sa mi-l las si eu mai lung un pic.

Si parca peste tot patesc asa cand le cer sa ma ia doar putin. Data viitoare incerc alta frizerie.

One comment

  1. Pingback: URL

Lasă un răspuns

