Telefon disparut?

Dupa ce am sunat aproape la toate magazinele Germanos si Cosmote din Bucuresti, ajung la unul care imi zice ca telefonul pe care il tot caut(Lg Optimus Hub) nu mai este in oferta Cosmote si ca l-au inlocuit cu un Lg Optimus Me care nu pot sa zic ca este cu mult mai slab, dar ceea ce ma deranjeaza este display-ul de doar 2,8 inch. Pana si C905-ul meu are 2,4…

Ieri am intrebat pe Softpedia si un tip zicea ca a fost la un Germanos pe Sos. Giurgiului si ca il aveau, le-am trimis mail alora, pana acum nu am primit nici un raspuns. Am trimis si mail prin formularul de pe cosmote.com sa ii intreb daca mai este in oferta. Acum astept.

Si chiar incep sa ma enervez pentru ca credeam ca nu il au doar in Alexandria, fiind oras mai mic, dar sa nu il mai gasesc nici in Bucuresti acum…chiar nu il mai au nici unii pe stoc? Chiar o sa imi para rau daca va trebui sa ma orientez spre alt telefon, fiindca la cat am cautat si am citit despre asta, deja ma atasasem de el. Faza e ca vreau neaparat de la Cosmote pentru ca vreau sa imi fac abonament, sa ma mut de la Orange. Pur si simplu nu mai am cu cine sa vorbesc in reteaua asta.

As mai putea sa strang niste bani si sa il iau la liber, cam 2 milioane in plus.Cam greu asta ca o sa inceapa facultatea, dar vad ca nici aia de pe telefonultau nu il mai au pe stoc. Frate, deci telefonul asta a disparut de pe piata…

So, incepem iar cautarile…

5 comments

  1. Pingback: Flo's Blog

Lasă un răspuns

