Caps lock = urlet?

Am vazut la Arhi pe blog, intr-un comentariu, cineva ruga pe altcineva sa nu mai scrie cu caps lock unele cuvinte, deoarece e ca si cum intr-o discutie unul ar tipa la celalalt. Sincer, mie nu mi se pare deloc ca e asa. Am mai auzit pe la cineva chestia asta si nici atunci nu am fost de acord, ca daca primesti un mail si are cuvinte cu litere mari, gata tipa ala la tine de te sparge.

Parerea mea este ca daca scrii cu litere mari, nu faci decat sa iti subliniezi ideea. Adica dupa mine, caps-ul ar avea tot rolul unui bold sau italic, acela de a accentua un cuvant. In schimb ceea ce consider ca face este sa intrerupa flow-ul textului, de aceea nu folosesc caps lock, nu pentru ca asa as tipa la cineva.

ACUM IA ZICETI….TIP LA VOI?

Lasă un răspuns

