Sa-ti ajute Dumnezeu

Oare eu sunt singurul caruia aceasta expresie i se pare ciudata? Nu am mai auzit pe nimeni pana acum sa vorbeasca despre asta. De ce sa-ti ajute si nu sa te ajute Dumnezeu. Mi-a tot trecut pe la urechi expresia asta si sincer m-au deranjat cuvintele cand mi-au ajuns la timpan. Am observat ca mai toata lumea o foloseste, prin toata lumea intelegandu-se populatia mai imbatranita, deoarece noi astia mai tineri nu prea cred ca mai folosim expresii din astea. Cel putin eu, din cand in cand (rar) mai arunc cate un „doamne ajuta”, varianta light.

Pe mine expresia asta ma trimite cu gandul la tigancile alea cu fuste care vor sa cumperi ceva de la ele sau care cersesc: „hai frumosule, sa-ti ajute Dumnezeu bla bla bla”. Ce sa imi ajute? Si atunci cand te referi la cineva, spui ca te ajuta nu? Nu spui ca iti ajuta.

Poate asa se foloseste in mod particular expresia asta si nu stiu eu, dar si in cazul acesta mie mi se pare ca suna aiurea. Pana una alta, eu ma intorc la citit, mai am putin si termin „Vampirul Lestat” de Anne Rice. Foarte tare cartea, o sa revin si cu un review.

Sa va ajute Dumnezeu!😛

Lasă un răspuns

