Californication

Daca tot am scris despre un film, hai sa scriu si despre un serial si anume Californication. Nici nu stiu daca mai are nevoie de prezentari, eu nu am auzit pe cineva sa se uite si sa nu iubeasca acest serial. Pentru cei ce nu au auzit de el inca, acesta prezinta viata talentatului scriitor Hank Moody, care jongleaza intre cariera sa, intre viata de familie si intre apetitul sau pentru femei. 

Un serial genial, din punctul meu de vedere, in care Hank traieste intamplari care mai de care mai ciudate si mai amuzante, unele traite impreuna cu agentul sau Charlie Runkle care adauga la gramajul de amuzament din acest serial. Totusi, nu despre asta e vorba aici si cine vede in Californication numai partea de ras, eu zic ca nu l-au inteles.

Ceea ce mi se pare mult mai interesant la acest serial este drama prin care trece Hank Moody, viata pe care a ajuns sa o traiasca din cauza lui. Acesta se simte foarte singur in sufletul lui, se simte mizerabil, de aceea incearca sa se intoarca in sanul familiei, de fiecare data fiind prea tarziu. Dar sa vedem ce o sa se intample, caci in ultimul episod, serialul a luat o turnura interesanta.

Despre actori pot sa zic numai de bine, fiecare isi interpreteaza personajul excelent, in mod special David Duchovny, care joaca intr-un mod deosebit. Nici Evan Handler nu este mai prejos.

Californication este un serial care m-a facut mereu sa il urmaresc cu placere si il recomand cu mare caldura!

2 comments

Lasă un răspuns

