Take Shelter

Ieri am decis sa ma uit la filmul acesta impreuna cu prietena mea. 7,7 pe imdb si doi actori pe care ii stiam din Boardwalk Empire. Despre cel care joaca rolul principal pot spune ca imi place ca si actor(Michael Shannon). An 2011, ceva despre apocalipsa…se anunta ok.

Dupa vizionare, tin sa spun ca m-a cam dezamagit din cauza desfasurarii prea lente a actiunii care m-a facut ca la final sa astept ceva mai spectaculos, care nu prea a venit. Personajul principal incepe sa aiba niste vise apocaliptice si nu stie daca o ia razna sau ceea ce visa avea sa se intample si daca sa isi protejeze familia de furtuna care era posibil sa vina sau de el insusi.

Ce mi-a placut la filmul acesta, cum probabil le-a placut si celor care au dat nota aceea pe imdb(7,7 e nota chiar maricica) a fost ironia de la sfarsit: tot timpul sa crezi in ceva, sa fii sigur ca asa o sa se intample si cand in final realizezi, crezi ca nu e asa, acel ceva chiar sa se intample. Asta mi-a gadilat putin mintea, dar nu in modul cum ma asteptam dupa ce vizionasem partea de inceput a filmului.

In final, eu zic ca eu un film care merita vazut, poate unii or sa se plictiseasca la el, dar eu cred ca merita. Plus ca Michael Shannon joaca bine, bine.

Lasă un răspuns

