Mai citim si noi?

Am terminat in sfarsit de citit „Vampirul Lestat” de Anne Rice, pe care am amanat-o de nu stiu cate ori. Nu pot sa am decat cuvinte de lauda pentru carte si pentru povestea imaginata de autoare. Pe langa poveste, din care aflii despre inceputurile lui Lestat, ale lui Armand si povestea varstnicului Marius,mi-a placut foarte mult descrierea, care te ajuta sa iti imaginezi cu usurinta cadrul in care se petrece actiunea.

Pot sa zic ca am facut o pasiune pentru aceasta serie si anume „Cronicile Vampirilor”, in numar total de 10 carti din care le-am citit pe primele doua: „Interviu cu un vampir” si „Vampirul Lestat”, pe care am mentionat-o mai sus si am in plan sa citesc cat mai multe din cele 10.

Totul a inceput cand eram mai mic si am vazut pe la tv filmul „Interviu cu un vampir” cu Brad Pitt si Tom Cruise, care dupa parerea mea este cel mai tare film cu vampiri, nu tampenii gen Twilight. Dupa am cautat cartea si mi s-a parut chiar mai tare decat filmul, aceeasi regula aplicandu-se si pentru Vampirul Lestat. In acest caz, filmul este o porcarie totala, m-a dezamagit.

Dar hai sa revenim, caci articolul era despre citit si nu despre filme. Urmatoarea carte pe care m-am apucat sa o citesc este „Jocul lui Gerald” de Stephen King. In general cartile lui sunt bune, la fel si filmele facute dupa acestea. Dupa, vreau sa citesc si vol 3 din seria cu vampiri „Regina Damnatilor”.

Ceea ce vroiam sa subliniez cu acest articol este faptul ca avem nevoie sa citim mai mult. Cel putin eu simt asta si imi pare rau ca nu am citit cat ar fi trebuit. De aceea vreau sa citesc cat mai mult de acum incolo.

Astept si de la voi recomandari!

Sursa foto.

7 comments

  1. Ador aceasta serie de carti. Am citit-o de 2 ori deja si am de gand acum sa o mai citesc inca o data. ador cum scrie autoarea. a scos acum si o noua serie de carti „Cantecele serafimului”

Lasă un răspuns

