Borussia Dortmund

Haideti sa mai vorbim si de alte echipe in afara de Barcelona si Real Madrid. Am observat ca prin presa sportiva cam asta e trendul: cateva stiri din Anglia, Italia, vreun scandal ceva, in rest Real si Barca. Mai exista in Europa si alte echipe si stadioane frumoase. Un exemplu ar fi Borussia Dortmund.

Tin minte ca de mic imi placea Borussia Dortmund, de cand erau in voga niste cartonase cu jucatori si echipe de fotbal. Imi placeau culorile si stema echipei. Cand am inceput sa cresc nu am mai fost chiar asa pasionat de fotbalul international, ma interesa doar ce facea Steaua. Deci nu am mai fost la curent cu unele evenimente, mai ales despre Borussia.

Recent, de cand au reinceput sa joace bine, am aflat ca au unele din cele mai mari stadioane si cea mai mare peluza din Europa, de 24,454 locuri, aproape cat stadionul Ghencea. Asta chiar m-a impresionat si am cautat poze si filmulete despre „Südtribüne”. Este absolut superba si raportat la stadioanele din Romania, are constitutia unei tribune, nu ti-ai da seama ca este o peluza daca nu ai vedea poarta in partea de jos a imaginilor.

Fanii nu sunt nici ei mai prejos, peste 50.000 de abonamente si din ce am vazut din filmulete pe youtube sunt extraordinari si ofera niste coregrafii superbe. In prezent echipa se afla pe primul loc in Germania si sper sa se mentina acolo. Nu pot decat sa le doresc mult succes in continuare!

Sursa foto.

Lasă un răspuns

