Steven Seagal

Dupa cum stiti cu totii, in ultimii ani glumele si bancurile cu Chuck Norris au luat o foarte mare amploare. Mereu mai apar unele noi, le vezi in comentarii pe youtube, pe forumuri, peste tot practic. Eu sunt de parere ca aceste glume ar fi trebuit indreptate catre Steven Seagal.

In filmele lui Chuck Norris, cu toate ca maiestria lui este incontestabila, tot isi mai lua omu’ cate un pumn, il mai atingea cineva, il mai scuipa cineva si fugea. Dar ca maestrul Steven Seagal nu mai e niciunul. Eu nu cred ca am vazut vreun film in care sa primeasca si el o lovitura. Aikido nu mi se pare cel mai bun stil si totusi, pe el nu il atinge nimeni.

Stiu ca ceea ce face el este actorie, dar toate fazele astea duc la lipsa de credibilitate, mai ales in ziua de azi. Nu cred ca s-ar mai uita nimeni la un film cu Stevie. La vremea lor probabil ca au prins, tin minte ca si eu ma mai uitam cateodata. Ceea ce este trist este ca posturile de televiziune inca mai dau filmele lui. Ar trebui sa se opreasca, deoarece ne incarca cu prea mult awesomeness din partea lui Seagal. Cel putin eu, nu as mai putea sa ma uit la un film cu acest zeu. E prea mult pentru mine.

Sursa foto.

3 comments

  1. la vremea lui „maistoru’ ” seagal facea ravagii…tin minte ca aveam casete video cu el si le schimbam pe dischete de „terminator”….chiar il imitam,aveam o camera de luat vederi si filmam cu ea „scheme” inspirati de seagal,il bateam pe var’miu in fiecare „film”.imi amintesc cu drag vremurile cand eram un fel de steven seagal…si sa nu uitam ce inseamna „maistoru’ ” pentru artele martiale…nostalgie curata!

Lasă un răspuns

