Pitbull

Desi foarte blamata de societate, pitbull-ul este una dintre cele mai tari rase de caini, dupa parerea mea. Din pacate este o rasa foarte controversata din cauza mai multor mituri si relatari nefondate care au facut ca aceasta sa fie privita cu ochi rai de catre oameni.

Pitbull-ul este un caine cu un caracter puternic, loial, protector, extrem de atletic si prietenos cu oamenii. Dresarea trebuie sa aiba loc de la o varsta foarte frageda, trebuie crescut cu grija deoarece este un descendent al reselor de lupta. Mereu am fost de parere ca in cazul majoritatii incidentelor, de vina sunt stapanii pentru ca nu stiu cum sa isi creasca animalul. Ceea ce este trist e ca in urma acestor cazuri, de suferit are cainele respectiv si rasa in general, ca si imagine.

Citisem undeva ca pe parcursul unui an, cazul de muscaturi la pitbull este mult mai mic fata de cazul de muscaturi la rasa Collie(Lassie, stim cu toti rasa). Dar niciodata Pitbull-ul nu va avea o imagine mai buna decat acea rasa, tocmai din cauza serialului, Lassie ajuta oamenii, nu ii musca.

O sa va arat la final un filmulet, care din pacate nu este la o calitate foarte buna, dar va arata cat de uimitoare este aceasta rasa.

Sursa foto.

9 comments

  1. Acum daca stai bine sa te gandesti instinctul natural de auta-aparare al animalului nu este niciodata reprimat orcat de mult am incerca noi sa-l dresam, dar cu toate aceste de cele mai multe ori noi cei ce avem in posesie unul putem sa evitam accidentele. Assa cum ai spus si tu, o mai mare grija va fi intotdeauna ca o buna preventie.

  2. aceasta rasa este cel mai inteligent si ocrotitor caine ,eu am o catelusa pitbull am avut si catei de la ea ,daca ati sta zii de zii langa el o sa vedeti ca este asa rau cum zice lumea,trebuie sa stii sa il dresezi si este cel mai bun prieten al tau ,nu prieten ca omu perves. el iti este loial stapanului daca stii sa il dresezi si cu copii mici este este ca un badigar pentru ei si mai ales ca un ursulet de plus, intruna se biatu meu cu el si are 2 ani. as face orice pentru rasa asta sa existe .

  3. Am avut si eu un Pitbull. Intr-adevar, un caine minunat. Extrem de ascultator (nu trebuia sa spun niciodata de 2 ori ceva), extrem de inteligent, extrem de iubitor. Nu mi-a ros nimic in casa (i-am explicat de la inceput ca nu are voie) cu toate ca afara rodea copacii. Pentru ca este probabil cea mai controversata rasa m-am documentat f bine inainte sa il iau. Toate materialele de specialitate spuneau ca este singura rasa pe care o poti forma exact asa cum vrei. Evident, daca vrei un caine agresiv il poti avea pe cel mai agresiv. De aici probabil problemele de imagine.
    Din pacate nu am avut ce face in raport cu alte animale. Sarea cu botnita, fara sa maraie, fara sa latre, i se zburlea parul pe ceafa si ataca. A murit calcat de o masina, in timp ce sarea sa atace un caine.

  4. De mult meam dorit asa rasa de caine este o rasa foarte sooper dupa cu ati spus in mesaje si as dori sa cumpar un caine de mik va rog sa ma ajutati a imi indeplinu doeinta scrieti aici pe siteul acesta astept Mersi mult (
    Mihai)

  5. este o rasa deosebita numai cine are stie despre ce vb…sfatul meu este sa ii cresteti cu drag pt ca este una dintre cele mai devotate si ascultatoare rase…care isi iubeste stapanul pana la moarte

Lasă un răspuns

