Bad week

S-a terminat prima saptamana de facultate. Pot sa zic ca a decurs bine, profii mi s-au parut ok desi semestrul asta o sa fie mai greu decat primul. De orar nu prea pot sa ma plang, zilele de luni si joi sunt mai obositoare, in rest e destul de ok. Miercuri am zi libera, de fapt am un curs, dar sa zicem ca e zi libera. Asta ca un mic rezumat.

Ce vroiam sa va zic de fapt este cat ghinion am putut sa am saptamana asta, in afara de facultate.In primul rand, ni s-a stricat router-ul din apartament, nema net saptamana asta, deci nema blog. Din cand in cand se mai conecta si reuseam sa intru pe mess 5 minute, dupa care pica iar. Cam asa cu netul.

Dupa chestia cu router-ul, aseara cand am ajuns acasa am inceput sa ma simt foarte rau. Febra, durere de cap stari de voma…toate cele. Simteam ca imi explodeaza capul si eu de obicei nu am dureri din astea, sau macar nu in halul acela. In fine, reusesc sa adorm repede deoarece deja de vreo ora dormeam pe mine si ma trezesc relativ ok. Ma duc si eu la baie ca omu’ si cand ma uit in oglinda, observ ca mi-au iesit pe corp niste bubite rosii si mici. Vin acasa, ma duc la doctor, diagnostic: rubeola. Frumos, foarte frumos. Ma mananca un pic fata, in rest nu e mare lucru, doar pete pe tot corpul (acum  vad ca am mai multe decat de dimineata) si trebuie sa stau in casa vreo saptamana. Cred ca am si infestat cateva persoane. Asta e. Nici eu nu am vrut sa iau, dar ce sa fac…

Partea buna e ca o sa am destul timp sa scriu pe blog.😛

 

 

Lasă un răspuns

