Filme la plictiseala

Avand atat timp liber, deoarece trebuie sa stau numai in casa, m-am uitat si la cateva filme. In ultimul timp nu prea am mai fost la curent cu filmele asa cum eram odata, serialele preocupandu-ma mai mult. Si cum serialele care ies le urmaresc relativ repede, iar cu restul timpului nu aveam ce sa fac am luat si niste filme.

The Girl with the Dragon Tatoo a fost primul la care m-am uitat de cand sunt in carantina. Mi s-a parut un film ok, imi plac filmele de genul, cu investigatie, research la greu, cum a fost si 8MM. Actorii sunt in regula, Daniel Craig(ala din James Bond) joaca bine. Deci per total filmul e ok, dar parca nu confirmat in totalitate, ma asteptam la un mister mai mare in legatura cu fata disparuta. De fapt ma asteptam la o conexiune intre ea si fata cu tatuajul, dar nu a fost asa.

Cidade de Deus a fost al doilea. Mi-am amintit de el si am zis ca trebuie sa il revad. Daca nu l-ati vizionat pana acum, va recomand sa faceti asta, e unul dintre cele mai tari filme din cinematografia internationala si dupa parerea mea, unul dintre cele mai tari filme ever. De data asta am aflat si ca este facut dupa o poveste reala, ceea ce nu stiam si asta m-a impresionat si mai tare. Un film foarte bun despre viata dura dintr-un cartier violent al orasului Rio de Janeiro.

Al treilea film a fost Underworld: Awakening, un film pe care l-am asteptat deoarece mi-a placut seria cat de cat. Nu se compara cu Interview with the Vampire, dar sunt niste filme ok. Ultima parte nu mi-a mai placut asa de mult ca primele, desi povestea as putea spune ca e interesanta(oamenii afla de existenta vampirilor si ii vaneaza), cred ca nu au profitat cat trebuia de ea. In rest, batai, actiune etc. Not that good.

Am mai vazut Hugo, in regia lui Martin Scorsese care nu a mai realizat un film de familie pana acum. Nu prea am ce sa spun despre el. Nu mi s-a parut ca iese iese din multime, poate doar cu imaginile oferite, unele chiar minunate. In rest mi se pare ca orice film de familie.

Un alt film vazut weekend-ul acesta a fost Machine Gun Preacher. Un film dupa o poveste reala, un fost drogat, puscarias il gaseste pe Dumnezeu si se hotareste sa se duca in Africa, unde ajuta sute de copii care ai devenit soldati sau victime ale razboiului. Este o poveste interesanta care reuseste sa te emotioneze, mai ales ca este una reala. M-am interesat dupa film, Joseph Kony( personajul negativ) este in primii 10 dintre cei mai cautati oameni din lume. Deci problema din film este una reala si actuala.

Cam astea sunt filmele la care m-am uitat zilele acestea, de cand sunt suferind de rubeola si trebuie sa stau in casa. Acum dupa ce am vazut cele 5 episoade din serialele care au iesit azi, incerc sa imi gasesc si alte filme la care sa ma uit. Daca aveti recomandari, de preferat filme mai noi care vi s-au parut ok, le astept!

Sursa foto.

Lasă un răspuns

