Jocul lui Gerald

Am terminat de citit si „Jocul lui Gerald” de Stephen King si mi-a placut. Nu degeaba este considerat maestrul genului horror. Nu as putea spune ca este cea mai buna carte a lui si nu as putea compara cartea cu precedenta citita, „Vampirul Lestat”, care mi-a placut foarte, foarte mult, dar pot sa spun ca este o carte ok, merita citita.

Autorul relateaza experienta traita de Jessie Burlingame care ramane incatusata de pat dupa ce isi loveste si omoara accidental sotul cand refuza sa mai ia parte la jocul erotic al acestuia. Dupa ce realizeaza ca este legata de pat si ca are sanse mici de scapare, aceasta este acaparata de vocile din capul ei, dupa care cartea capata niste turnuri interesante de care este pacat sa va povestesc si sa nu le descoperiti voi.

Ca si exprimare este un pic mai obscena, adica nu e tocmai genul de carte pe care i-ai recomanda-o si mamei tale sa o citeasca, dar as putea spune ca acest limbaj se muleaza bine pe poveste. Descrierile sunt ok, mi-au placut si mi-au mai placut si trecerile de la prezent la trecut, amintirile lui Jessie pentru ca la final sa iti dai seama ca toata povestea era o scrisoare.

Acum m-am apucat deja sa citesc altceva si anume „Intoarcerea Fiilor Risipitori”, de Petre Anghel si pana acum imi place, mai ales exprimarea, autorul fiind din Bailesti (acolo stau la tara, desi nu ma duc des) si pur si simplu imi aminteste de zona aceea. Sper sa o termin cat mai repede pentru ca dupa sa incerc sa fac rost de ceva din Cronicile Vampirilor.

Bafta la citit!

Sursa foto.

Lasă un răspuns

