Despre Zonga

Cred ca a trecut deja o saptamana de cand am cont pe Zonga. Poate unii dintre voi nu ati auzit de acest site, serviciu, produs sau cum vreti sa ii spuneti. Este vorba de cea mai mare colectie de muzica din Romania, unde gasesti cam orice melodie ti-ai dori, colectia avand peste 20.000 de artisti. Ceea ce este cel mai important este ca muzica de pe Zonga este oficiala, continutul este 100% legal pus la dispozitie in parteneriat cu casele de discuri romanesti si internationale.

Deci folosind acest serviciu este ca si cum ai cumpara piesele sau CD-urile artistilor tai preferati, desi toata muzica este pastrata online, deci nu ai nevoie sa downloadezi piesele. Vreau sa precizez ca melodiile au o calitate foarte buna si ca intr-adevar gasesti cam orice. Am fost uimit sa gasesc piese de la CTC, Cedry2k, Raparta, chiar si Deceneu.

Sunt doua modalitati de a-ti organiza melodiile: crearea de playlist-uri sau adaugarea melodiilor la favorite. Am observat de asemenea ca toate melodiile pe care le-ai ascultat raman in player, de unde poti sa le stergi pe cele care nu le mai asculti, deci ai deja un playlist creat automat.

O mica eroare pe care am observat-o este nepotrivirea dintre imaginea afisata in player si artist. Scuzabil, avand in vedere ca site-ul este deocamdata in private beta, cred ca eventual se vor corecta aceste mici erori. Un plus este ca au si aplicatie pentru mobil sau faptul ca iti poti urmari pretenii pentru a vedea ce melodii asculta acestia.

In concluzie, o astfel de initiativa este binevenita. Eu personal, aici ascult muzica zilnic, am uitat deja de winamp, youtube etc. Mi-au mai ramas doua invitatii, asa ca cine vrea un cont sa lase un comment.

2 comments

Lasă un răspuns

