Studiu de caz-Social Media

Imaginea este gasita pe Pinterest, pe care incerc sa fiu si eu cat de cat activ. Aceasta noua retea sociala a cunoscut o crestere foarte rapida, chiar mai rapida decat Facabook, avand in jur de 21 de milioane de vizitatori unici. Ceea ce vroiam sa va arat este modul final in care sunt reprezentate datele culese si anume ca sateliti ale unor planete reprezentand retelele sociale. Raportat la sistemult nostru solar, Facebook este Jupiter-ul sistemului retelelor sociale cu 845 milioane de useri activi.

Din cate vad eu, Pinterest este utilizata mai mult in SUA, pe la noi abia acum a inceput sa se populeze. Eu sper sa creasca din ce in ce mai mult si pe aici, deoarece imi place aceasta retea de socializare. Mi se pare interesant faptul ca aceasta este bazata pe poze si board-uri pe care poti sa le organizezi cum vrei si unde poti sa adaugi poze printr-un simplu click pe butonul Pin It. Eu personal, recomand Pinterest.

Sursa.

Lasă un răspuns

