Tableta?

Ma tot gandeam saptamana asta, deoarece mi-am uitat incarcatorul de la laptop acasa si bateria mai tine doar vreo 20 de minute, ca data viitoare cand fac o achizitie de genul asta, sa imi iau o tableta. Am ajuns la concluzia asta deoarece ma uit la laptopul meu, un HP Compaq CQ 61 si observ ca nu mai duce deloc, imi amintesc ca numai dupa vreo jumatate de an, bateria a inceput sa dea semne de oboseala.

Asadar am ajuns in prezent la mai putin de 20 de minute, plus faze de genul: afiseaza ca mai are 30% si moare dintr-o data. Am tot primit sfaturi sa scot bateria din laptop si sa il tin numai cu incarcatorul conectat, altii mi-ai zis ca nu e bine pentru laptop asa, in orice caz am ajuns sa stau cu el numai in priza ca sa il pot folosi.

Si m-am gandit ca mari diferente nu ar fi pentru mine, intre tableta si laptop, diferente as in pentru ce imi este mie necesar un laptop sau o tableta. Seriale, filme, scris pe blog, un word acolo il gasesti si pentru Android. Pentru altii este necesar si un desktop sau laptop, dar eu zic ca o sa ma descurc si cu o tableta, plus ca imi mai ramane totusi si laptop-ul asta, asa obosit cum e.

Plusurile mele pentru tableta ar fi: portabilitatea; autonomia, care sper sa nu fie ca la laptopuri si odata cu trecerea timpului sa scada; sistemul de operare Android, mie personal imi place foarte mult; greutatea, care este inclusa in portabilitate, dar aceasta particularitate ma intereseaza foarte mult deoarece e destul de greu sa te cari saptamanal cu un laptop de 2,5 kg(parca atat are al meu, nu mai stiu sigur), plus bagaje and shit.

Deci m-am hotarat, data viitoare o sa imi iau o tableta. Acum ramane de vazut si cand o sa fie aceasta data viitoare.😛

Sursa foto.

Lasă un răspuns

