Inundatie

Miercuri seara ma suna tipul care sta sub noi, atunci am aflat de fapt ca e un tip care sta sub noi ca habar aveam, nu imi cunosc decat vecinii care stau la acelasi etaj cu mine. Ok, am zis ca tipul m-a sunat si motivul acestuia era acela ca i-am inundat baia. Ca e grav, ca ii picura in cap si nu poate sa stea pe wc, ca i s-a extins si la dormitor, dar nu in partea cu wc-ul ci in partea cu cada, unde habar aveam ce ar putea fi.

Noi aveam o problema cu wc-ul, mai curgea cateodata cand trageam apa, dar se intampla rar si nu curgea multa apa, stergeam repede pe jos si dupa ce umblam si noi un pic pe la tevile alea, nu mai aveam problema cateva luni. Saptamana asta, marti a inceput iar sa curga si miercuri seara, omul a sunat ca e grav. I-am zis ca o sa ne ocupam si am sunat-o pe proprietara care a venit a doua zi cu un instalator.

Cand a sunat ala, ma panicasem un pic, deoarece chiar nu aveam chef de faze din astea, sau mai ales de unele cheltuieli eventuale, o duc si asa destul de rau cu banii. Dar m-am linistit pentru ca proprietarei ii spusesem de problema si nu a venit sa se ocupe, decat acum cand a auzit ca i s-a inundat aluia, sa nu mai zic de geamul din bucatarie, unde ne minte de nu stiu cate luni ca o sa trimita pe cineva sa il repare. Si a mai fost faza ca tipul de sub noi a zis ca lui i se inundase mai demult, dar a sunat acum cand i s-a extins si la dormitor. Eu ce vina am ca ala nu a anuntat la timp? Asa mi se pare normal, daca observi ceva, sa ma anunti si pe mine.

In fine, ajunsesem la instalator. Asta vroiam de fapt sa va spun, ca a venit asta, s-a uitat putin, a tras un pic de teava care face legatura dintre wc si rezervorul de apa si a zis sa nu miscam wc-ul pentru ca trebuie schimbate suruburile care il fixeaza. Eu eram convins ca apa curge de la manson, dar el e expertul. Pana la urma ceea ce a facut, e cam ce faceam si noi. Acum intr-adevar nu mai curge cand tragi apa, dar sub manson pe gresie, eu tot mai vad ca e umed acolo. Ma rog, eu mi-am facut treaba de chirias. Am anuntat imediat cum am aflat ca e o problema si din punctul de vedere al instalatorului, s-a rezolvat.

Lasă un răspuns

