My Barca

Imi pare bine ca aseara s-a calificat Chelsea, au meritat cu adevarat. Spun asta chiar daca eu tin cu Barca de prin 2000 cred. Mai bine zis, atunci tineam cu ei si asta se transmisese pana in prezent. Ei bine, Barca de azi nu mai imi place. Desi au jucatori geniali, sistemul lor de joc nu il suport deloc, chiar daca unii zic ca e cel mai bun din lume. Mi se pare aiurea sa ai culoar clar de sut si tu sa vrei in continuare sa avansezi cat mai mult, eventual pana in poarta.

Nu vreau sa ma intind asa mult cu discutii despre Barca de azi, sincer sa fiu, nici nu ma mai pricep la fotbal asa cum ma pricepeam odata. Prefer sa va arat si sa va las pe voi sa observati diferenta intre Barca de azi si Barca care imi placea mie.

As mai vrea sa il felicit si pe Torres pentru reusita de aseara.

Sursa foto.

Lasă un răspuns

