Timpul zboara

Repede mai trece timpul…parca mai ieri eram primul semestru si scriam pe blog ca a venit sesiunea, iar acum realizez ca semestrul asta nu l-am simtit deloc, nici nu am stiut cand a trecut si m-am trezit in sesiune. Ma rog, mai am  putin. Pe 5 iunie am primul examen. Iar urmeaza perioada de chin…macar sesiunea asta o sa treaca mai repede, dat marele dezavantaj este ca am mai putin timp intre examene.

Vorbeam despre timp…chiar trece repede. Incep sa ii inteleg pe astia mai batrani pe care ii mai auzeam, probabil gandindu-se la tineretea lor: „ba ce a trecut timpu’ asta…”. Si asta ma face sa ma gandesc oare cum o sa ma simt si eu dupa vreo 20 de ani sa zicem…tot asa ca dupa semestrul asta?

Vine vacantaaaaa!!! :))

Sursa foto.

Lasă un răspuns

