Filme in care mi-ar fi placut sa joc

Leapsa preluata de la Paul, in care trebuie sa spun in ce filme mi-ar fi placut sa joc.

O sa incerc sa fac o selectie cat de cat, deoarece lista mea de filme preferate este foarte mare.

Primul film in care mi-ar fi placut sa joc este Eastern Promises. Da, as incerca sa ii iau locul lui Viggo Mortensen. Mereu mi-au placut filmele cu mafie si as fi curios cum mi-ar sta in rol de mafiot rus.😀

 

Al doilea film in care mi-ar fi placut sa joc ar fi Mission Impossible: Ghost Protocol, in rolul principal. Am vizionat de curand acest film si mi-au placut foarte mult cascadoriile, cat si efectele speciale din el. In plus am vazut niste poze cu Tom Cruise din timpul filmarilor, de-a dreptul mind-blowing.

 

 

Al treilea si ultimul film, caci nu vreau sa ma lungesc, este Green Street Hooligans. Imi place Anglia, imi place fotbalul si as fi vrut sa simt putin din atmosfera creata de suporterii englezi.

 

 

Nu ma pot abtine, trebuie sa mai adaug unul pe scurt, The Lord of the Rings.

Leapsa merge mai departe, pentru oricine doreste.

Sursa foto: imdb.

Lasă un răspuns

