Stresiune

Sunt in plina sesiune, defapt mai spre sfarsit, mai am doar doua examene si nu mai am timp de nimic altceva decat de invatat. Nici nu mai mentionez scrisul pe blog. Azi am avut un examen si pana mai pe seara asa, mi-am luat si eu o pauza. Somn vreo doua ore si putin stat pe net, dupa iar invatat.

Si daca tot sunt in sesiune, despre ce altceva as putea sa vorbesc daca nu despre examene? Pana acum a fost bine. Am dat 3 examene, pe care le-am luat si mai e cel de azi la care trebuie sa imi aflu nota. Eu zic ca il iau :d. Imi pare bine ca am reusit sa il iau pe primul, cel mai greu. Au mai ramas inca doua la care sper sa mai pot sa invat ca mi s-a acrit de atata citit. E rau sa nu inveti deloc in timpul anului si sa te chinui sa inveti toata materia in 2-3 zile. Se poate si asa, dar este mult mai greu.

Deci pana acum nu am nici o restanta si sper din tot sufletul sa le iau si pe celelalte doua care mi-au mai ramas. Ar fi pacat sa mai pierd inca vreo 2 saptamani din vacanta. Aaa, vacanta, ce cuvant frumos. Hai sa va mai zic inca unul: mare. Si lista poate continua.

Sper sa ne auzim cu bine dupa sesiune. Multa bafta tuturor!!!

Lasă un răspuns

