Vacanta

Soo, am terminat cu sesiunea si in sfarsit sunt in vacanta. Au trecut cateva zile de cand mi-am incheiat socotelile cu facultatea, mai exact 19 iunie a fost minunata zi de eliberare totala intrucat am reusit sa termin fara restante. Ce vroiam sa va povestesc este de ce nu am scris nimic in acest timp.

Am reusit performanta de a-mi uita incarcatorul de la laptop la Bucuresti si ca sa nu il las singur acolo, am uitat odata cu el si incarcatoarele de la telefoane. De cele din urma am reusit sa fac rost, dar nu si pentru laptop. Asa ca am stat mai mult pe la tv si putin pe pc-ul tatalui meu (vechiul meu calculator), timo in care citeam alte bloguri si mai verificam un facebook, mail etc.

Acum 2 zile mi s-a restituit cablul de la laptop, cand dupa lungi asteptari fratele SV a venit de la Bucuresti si m-a facut iar om, pentru ca ma simteam chiar naspa sa nu pot sa am laptopul langa mine si sa nu pot sa il aprind, sa nu il am disponibil la orice ora. Asta ma duce cu gandul la cat de dependenti am devenit de calculatoare, laptopuri, tablete etc., dar despre asta poate voi vorbi in alt articol.

Acum ca totul e in regula o sa imi reiau activitatea pe blog si sper sa ma tin si sa scriu in fiecare zi pe el.

Numai bine.

Lasă un răspuns

