Caldura mare

Vara asta nu face exceptie de la temperaturile ridicate. Dupa ziua de azi, am impresia ca mai bine e sa ramai in casa, parca nu mai are rost sa iesi afara din moment ce si noaptea este foarte cald. Parca odata cu trecerea anilor se face din ce in ce mai cald vara, cel putin anul trecut tin minte ca imi luam mereu un hanorac sau o bluza in masina pentru ca mai tarziu se lasa racoare. Acum nu mai e cazul. Sau poate tin minte perioada mai spre sfarsitul verii, oricum cert e ca mi se pare mult mai cald anul asta si toata lumea se plange de asta.

Ce ma mai linisteste este gandul ca pe la inceputul lui august, sper, ma duc la mare si o sa scap de caldura asta urata de oras care parca te moleseste de tot. Si ma mai bucur ca am terminat fara restante si ca nu am mai fost nevoit sa raman in Bucuresti, unde sa folosesc mijloacele de transport in comun din care iesi ca de la sauna.

Anywayz, fuck you, global warming!

One comment

Lasă un răspuns

