RATB

ratb-regia-autonoma-de-transport-bucuresti-siglaCitind articolul asta, mi-am amintit de o faza care mi s-a intamplat si mie acum cateva luni, legat de nesimtirea doamnelor care sunt angajate la chioscurile acelea.

Apropo, de obicei nu imi cumpar bilet sau ma rog, mai nou nu imi incarc cardul pentru ca mi se par absolut oribile conditiile in care calatoresti cu RATB-ul sau felul in care esti servit de doamnele de la chioscurile de abonamente. Dar in ziua aceea aveam o presimtire ca o sa fie controlor si am zis sa nu ma risc. Asa ca ma duc la un chiosc din asta din Iancului si ii cer doamnei sa imi puna si mie o calatorie pe card. II dau 1,5 lei si astept. O calatorie este 1,3 lei si femeia ma intreaba daca sa mi-i puna pe toti cei 1,5 sau doau 1,3, ceea ce pot zice ca e normal, avand in vedere ca eu asa ma exprimasem: sa imi puna o calatorie, desi era destul de absurd sa cer rest 20 de bani, in cacat.

In fine, faza care era. Din cauza geamului minuscul si a felului flegmatic in care vorbea tipa, pur si simplu nu intelegeam ce vroia sa zica. Auzeam de zici ca parca vorbea prin masca de gaze. Dupa ce i-am zis a doua oara poftim, incepe si tipa la mine:

– Vi-i pun pe toti sau doar 1,3, DOMNULE!

Ma abtineam sa nu o injur. Nu faptul ca a tipat m-a enervat, ci tonul ei. Inteleg ca esti sictirita, da’ nu te apuci frate sa tipi la om pentru ca nu te intelege, pentru ca esti tu prea obosita sa vorbesti normal. I-am explicat foarte frumos ca pur si simplu nu intelegeam, nu o auzeam. Cred ca mi-am si cerut scuze. Mi-a dat biletul si tot ea era cu curul in sus si comenta acolo in cascarabeta aia a ei. Asa ca daca tot se apropiau sarbatorile, i-am urat un: „Sa o sugeti fericita!” si am plecat…

Lasă un răspuns

