S Advance

Samsung_Galaxy_S_Advance_i9070Hehe, exact acum un an ii cam injuram aici pe astia de la Cosmote pentru ca nu mai gaseam nicaieri un LG Optimus Hub. Se pare ca a fost mai mult un noroc ca nu l-am gasit pentru ca dupa ceva timp am reusit sa imi iau un Samsung Galaxy S Advance care face parte tot din categoria mid-range, dar este considerabil mai bun decat LG-ul, care si la vremea aia era considerat slabut dar la cat costa, eu zic ca era rentabil.

Sunt foarte multumit de S Advance-ul meu, de la design pana la partea tehnica sau software. Pot sa fac pe el cam orice as avea eu nevoie, a primit si ultimul Android (urmeaza sa ajunga varianta oficiala si in Romania, in martie cred), asa ca nu am de ce sa ma plang. Eu nu am mai putut sa astept pana in martie, vroiam neaparat sa vad cum ruleaza Jelly Bean-ul pe el, asa ca la inceputul lui ianuarie i-am pus varianta care iesise pentru Rusia, cu Odin. In concluzie, mai ales dupa update sunt mega multumit de el.

Intamplarea asta m-a facut sa ma gandesc ca nu orice lucru care nu te multumeste pe moment este neaparat rau, in cazul meu am ajuns sa imi iau un telefon mult mai bun pentru ca am mai asteptat ceva timp, am asteptat pentru ca nu am gasit atunci LG-ul. Deci un lucru aparent rau, se poate transforma in final in ceva bun.

Toate cele bune!

Sursa foto.

Lasă un răspuns

