Cele mai bune telefoane din 2013

Mai sunt cateva zile pana la sfarsitul lui 2013 asa ca m-am hotarat sa fac un top al celor mai bune telefoane din acest an.  Desi mi-e greu sa le pun intr-o anumita ordine, o sa incerc totusi sa le ordonez conform preferintelor mele.

1. LG Google Nexus 5. Nexus_5_Front_View

Pe primul loc trebuie sa pun Nexus 5. Acesta vine cu un procesor quad-core Snapdragon 800 de 2,3 GHz, camera de 8 MP, iar cea frontala de 1,3 MP. Sistemul de operare este Android 4.4 KitKat. Display-ul este de 4,95 inch si bateria de 2300 mAh L-am pus pe prima pozitie din cauza raportului calitate-pret si din cauza faptului ca este un device Nexus, iar acestea sunt primele care primesc update-uri software, lucru care conteaza foarte mult pentru mine.

2. Oppo N1.Oppo_N1_smartphone

Pe a doua pozitie a topului se situeaza Oppo N1, flagshipul companiei chineze. Acesta este primul telefon oficial CyanogenMod si primul telefon cu camera de 13 MP, rotativa. Deci selfie-urile tale vor fi mult mai bune. Alte date despre acest telefon: display de 5,9 inch, baterie de 3610 mAh, procesor quad-core Snapdragon 600 de 1,7 GHz. Daca nu iti place CyanogenMod, poti sa incerci si sistemul lor de operare Color OS, desi eu recomand cu incredere CM.

White_Samsung_Galaxy_Note_3_(rear_and_pen)3. Samsung Galaxy Note 3.

Ok, m-ati prins, imi plac telefoanele cu ecran mare. Al treilea e lista mea este Note 3. Cu un display de 5,7 inch 1080p, camera de 13 MP si bateria de 3200 mAh, acesta dispune si de un stylus numit S-Pen de cei de la Samsung. Acesta aduce ca si noutate functiile Air Command: Action Memo, Scrapbook, Screen Write, S Finder, si Pen Window.

O sa ma limitez la un top 3 deoarece, sa fim sinceri, in ziua de azi nu prea mai exista inovare atat de mare in domeniul telefoanelor. Tot ce e nou vine cu putin in plus la specificatii si cateva briz brizuri pe care le adauga fiecare producator. Acestea trei mi s-au parut mie demne de primele locuri, asta din punctul meu de vedere.

Alte telefoane care merita mentionate sunt: iPhone 5S, LG G2, HTC One, S IV, Moto X (care a primit recent optinunea de a-l construi cu spatele acela super tare din bambus), Samsung Round si LG G Flex (primele telefoane cu ecran flexibil) si nu in ultimul rand, Nokia 1020 (telefonul cu camera de 41 MP).

Click pe imagini pentru a mari.

Surse foto: Wikipedia.

Lasă un răspuns

