Filme de vizionat in 2014

godzilla2014_fanart_02Nu am mai facut lista cu ce am vazut in 2013, va spun doar ca filmul meu preferat a fost Prisoners. Am trecut direct la ce vreau sa vad in 2014. In continuare o sa va prezint lista mea.

1. 300: Rise of an Empire.

Desi nu cred ca o sa se compare cu primul, merita incercat.

2. X-Men: Days of Future Past

Cum ultimul Wolverine m-a lasat cu un gust amar, astept cu nerabdare urmatoarea parte a seriei X-Men.

3. The Amazing Spider-Man 2

Primul a fost bunicel, deci o sa vreau sa il vad si pe acesta, mai ales ca in trailer am vazut cateva scene misto.

4. Captain America: The Winter Soldier

Nu sunt asa mare fan Captain America, dar de obicei ma uit la toate filmele cu super-eroi, asa ca o sa ma uit si la asta. (Scarlet Jo)😉

5. The Expendables 3 

Primele doua mi-au placut maxim. Zic doar asa: Stallone, Statham, Jet Li, Banderas, Snipes, Lundgren, Mel Gibson, Harrison Ford, Schwarzenegger.

6. Hercules

Pentru ca din seria Legendele Olimpului si pentru ca The Rock.

7. The Hobbit: There and Back Again

Am vazut primele doua parti. Mi-au placut, desi nu se ridica la nivelul Lord of the Rings. Sa vedem ce zice si a treia.

8. Interstellar 

Space, wormholes, Christopher Nolan plus actori buni.

9. Godzilla

E Godzilla tati. Bryan Cranston.

10. Mad Max: Fury Road

Plot-ul nu este cunoscut, dar in rolul principal este Tom Hardy.

11. RoboCop

Sunt fan RoboCop, aveam unul din filmele vechi pe caseta. Abia astept sa vad cum arata in varianta imbunatatita.

12. Entourage

Dupa cum a anuntat actorul Adrian Grenier, saptamana viitoare incep filmarile la Entourage. Mie mi-a placut foarte mult serialul asa ca de abia astept sa vad cum iese si filmul.

Cam astea sunt principalele filme pe care vreau sa le vizionez eu in 2014. Voi ce alte sugestii mai aveti?

Sursa foto.

Lasă un răspuns

