Leapsa de duca

Lacurile-PlitviceAm primit aceasta leapsa de la Daniel Botea si daca tot am primit, am zis sa raspund cum se cuvine cu un articol.

1. Ce locuri noi vreti sa vizitati in 2014?

De vizitat, as vrea sa vizitez multe locuri, dar o sa ma rezum la unul singur deoarece nu are rost sa ma apuc sa insir niste nume de locatii pe care poate nu o sa le vad niciodata, cu atat mai putin in 2014.

Deci, locul nominalizat este Plitvice Lakes National Park din Croatia. Imaginile vorbesc de la sine.

2. Ce locuri in care ati mai fost aveti pe lista de vacanta?

Singura iesire in afara tarii a fost acum vreo 6 ani in Grecia, Platamonas. Da, probabil m-as mai intoarce aici, deoarece este un orasel linistit (nu imi place galagia in vacanta) si plaja era curata. Alte locatii prin care am mai trecut au fost Salonic si Meteora si cu siguranta m-as mai intoarce si in aceste locuri. As vrea totusi sa vad si Atena.

3. Daca ar fi sa recomandati cuiva o destinatie de vacanta exerna si una interna, care ar fi acelea?

Pe afara nu prea am fost, dupa cum am scris si mai sus, dar clar as recomanda orice altceva decat litoralul nostru care mi se pare o mizerie. Din Romania, o locatie pe care vreau neaparat sa o vad si o recomand este Cimitirul Vesel de la Sapanta.

Leapsa merge mai departe catre oricine doreste sa o preia.

Sursa foto.

2 comentarii

Lasă un comentariu